Fushigi Yugi: Byakko Senki, Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fushigi Yugi: Byakko Senki, Vol. 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The final Fushigi Yûgi story in the Universe of the Four Gods begins!Ten years after being sucked into The Universe of the Four Gods, Suzuno leads a quiet life as a high school student in 1930s Tokyo. Just when she decides to get serious about her future and think about marriage, the book…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Yuu Watase

Zobrazit všechny knihy autora Yuu Watase
Výběr knih vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.