Future-proof your Legal Career

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 909 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Future-proof your Legal Career koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 909 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Through exploring ten core areas of professional development for lawyers, discover in this book how to unleash yourself from your barriers and future-proof your legal career today. Content covers everything from self-discovery, through to thought-leadership and pitching as well as the skills…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Clare Jones , Steve Couch , Hannah Beko

Zobrazit všechny knihy autora Clare Jones, Steve Couch, Hannah Beko
Výběr knih vydavatele Globe Law and Business Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Globe Law and Business Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.