Fyzika II pro střední školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fyzika II pro střední školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Fyzika II pro střední školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem

Fyzika II pro střední školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Fyzika II pro střední školy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fyzika II pro střední školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
234 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý díl dvoudílné učebnice je určen pro výuku fyziky ve vzdělávacích programech všech typů středních škol. Výběr učiva i jeho uspořádání v učebnici plně vyhovuje požadavkům RVP jak pro gymnázia, tak i pro většinu středních odborných škol. Standardní knižní podoba je doplněna v každém dílu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fyzika II pro střední školy je 239 Kč

Výběr knih autora Oldřich Lepil

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Lepil
Výběr knih vydavatele Prometheus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prometheus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.