Gábi, schovej se!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gábi, schovej se! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Gábi, schovej se! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gábi, schovej se! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gábi, schovej se! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gábi, schovej se! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gábi, schovej se! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gábi, schovej se! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gábi je obyčejné a šťastné děvče, které žije obyčejný a spokojený život v zapadlém městečku kdesi na Slovensku. Její život se ale velmi rychle mění. V Evropě totiž začala druhá světová válka. Jednoho dne nacisté dorazí i do jejího rodného městečka a hledají mladé dívky. Gábi se dostává do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gábi, schovej se! je 253 Kč

Výběr knih autora Kathy Kacer

Zobrazit všechny knihy autora Kathy Kacer
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.