Gateway C1: Student´s Book Premium Pack, 2nd Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gateway C1: Student´s Book Premium Pack, 2nd Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
645 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gateway 2nd Edition C1 is a new high-level of the course. It supports students so that they are prepared to excel in exams.There is a focus on independent learning, thinking skills with Life skills lessons, Academic skills and Critical thinking activities. Student's Book Premium Pack offers…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gateway C1: Student´s Book Premium Pack, 2nd Edition je 645 Kč

Výběr knih autora Amanda French

Zobrazit všechny knihy autora Amanda French
Výběr knih vydavatele MacMillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele MacMillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.