Gentleman v Moskvě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gentleman v Moskvě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gentleman v Moskvě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gentleman v Moskvě koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gentleman v Moskvě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gentleman v Moskvě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gentleman v Moskvě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
On svůj hotel opustit nemůže, vy nebudete chtít. Nenapravitelný aristokrat Rostov, uhlazený vzdělanec s důvtipem na rozdávání, jenž v životě neodpracoval jediný den, je nucen opustit své apartmá moskevského hotelu Metropol a žít v podkrovním kamrlíku pro personál, zatímco venku se odehrávají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gentleman v Moskvě je 419 Kč

Výběr knih autora Amor Towles

Zobrazit všechny knihy autora Amor Towles
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.