Geography for Beginners

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Geography for Beginners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Geography for Beginners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Geography for Beginners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

Geography for Beginners koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Geography for Beginners koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

The world we live in is complex and constantly changing. It's battered by weather, shaken by earthquakes, and mined, farmed and polluted by humans. This book helps readers understand these processes, make sense of our relationship with the planet, and find ways to change it for the better.…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Geography for Beginners je 298 Kč

Výběr knih autorů Minna Lacey , Sarah Hull , Lara Bryan

Zobrazit všechny knihy autora Minna Lacey, Sarah Hull, Lara Bryan
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.