Get Divorced, Be Happy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Get Divorced, Be Happy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Get Divorced, Be Happy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Get Divorced, Be Happy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Get Divorced, Be Happy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
499 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Motivace a seberozvoj od společnosti Vermilion.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Get Divorced, Be Happy je 436 Kč

Výběr knih vydavatele Vermilion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vermilion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.