Girl in the Creek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 600 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Girl in the Creek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
709 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Girl in the Creek koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
600 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Girl in the Creek is a pulse-pounding eco-horror about how climate change is transforming our world, perfect for fans of Jeff VanderMeer and T. Kingfisher.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Tor Nightfire

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tor Nightfire
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.