Godzilla vs. Kong: The Official Movie Novelisation

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Godzilla vs. Kong: The Official Movie Novelisation koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Godzilla vs. Kong: The Official Movie Novelisation koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Krátký popis
The official novelization of the biggest battle in movie history Godzilla vs Kong, the latest film in the MonsterverseTM franchise, starring Alexander Skarsgard, Millie Bobby Brown, Rebecca Hall, Kyle Chandler and Zhang Ziyi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Godzilla vs. Kong: The Official Movie Novelisation je 186 Kč

Výběr knih autora Greg Keyes

Zobrazit všechny knihy autora Greg Keyes
Výběr knih vydavatele Titan Publ. Group Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Publ. Group Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.