Gogo, kluk z internetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 26 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gogo, kluk z internetu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
26 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gogo, kluk z internetu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
91 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gogo, kluk z internetu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bam, čaute, tu je GoGo! Tento pozdrav se ozývá z desítek videí, jež získala neuvěřitelné množství fanoušků. Jejich autorem je GoGo, vlastním jménem Daniel Štrauch, ulítlý, kurážný a především vtipný mladík z bratislavské Petržalky, jehož životním snem byla kariéra úspěšného youtubera. Za svým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gogo, kluk z internetu je 143 Kč

Výběr knih vydavatele Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.