Gold Advanced Coursebook with online audio. 2015 Exams Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 908 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gold Advanced Coursebook with online audio. 2015 Exams Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
908 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Gold Advanced Coursebook with online audio. 2015 Exams Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gold Advanced Coursebook with online audio. 2015 Exams Edition koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 076 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nejnovější vydání populární řady učebnice Gold se specifikací pro Cambridgské zkoušky 2015.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gold Advanced Coursebook with online audio. 2015 Exams Edition je 1 034 Kč

Výběr knih autorů Sally Burgess , Amanda Thomas

Zobrazit všechny knihy autora Sally Burgess, Amanda Thomas
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.