Gold Experience B2 Students Book with DVD-ROM

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 669 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gold Experience B2 Students Book with DVD-ROM koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
669 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gold Experience B2 Students Book with DVD-ROM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 281 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gold Experience is a fast-paced course that engages and motivates teenagers with its wide variety of contemporary topics.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gold Experience B2 Students Book with DVD-ROM je 975 Kč

Výběr knih autorů Lynda Edwards , Mary Stephens

Zobrazit všechny knihy autora Lynda Edwards, Mary Stephens
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.