Guardian of the Realm

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 405 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Guardian of the Realm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Guardian of the Realm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
569 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guardian of the Realm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
569 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guardian of the Realm koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
468 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guardian of the Realm koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guardian of the Realm koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Pre-order now and next week you'll be joining TikTok sensation Kyle Thomas and his much-loved meerkat Mylo as they embark on their most epic adventure yet - to an alternate dimension filled with beautiful creatures some good . . .and some that will threaten our entire existence. Kyle Thomas and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Guardian of the Realm je 503 Kč

Výběr knih autorů Thomas Kyle , Leah Moore , John Reppion

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Kyle, Leah Moore, John Reppion
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.