Guilty Not Guilty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Guilty Not Guilty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guilty Not Guilty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Guilty Not Guilty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guilty Not Guilty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Guilty Not Guilty - Francis Felix. It is said that everyone over a certain age can remember distinctly what they were doing when they heard that President Kennedy had been assassinated, or that Princess Diana had been killed in a Paris car crash, but I, for one, could recall all too…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Guilty Not Guilty je 240 Kč

Výběr knih autora Felix Francis

Zobrazit všechny knihy autora Felix Francis
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.