Hádanky a hlavolamy případů Jacka Rozparovače

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hádanky a hlavolamy případů Jacka Rozparovače koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hádanky a hlavolamy případů Jacka Rozparovače koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hádanky a hlavolamy případů Jacka Rozparovače koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Koncem 19. století děsil Londýn záhadný sériový vrah Jack Rozparovač. Obyvatelé chudé čtvrti Whitechapel se třásli strachem a město zachvátil chaos. Kdo byl vlastně Jack Rozparovač? Byl to jeden člověk, nebo bylo pachatelů víc? A je zodpovědný jen za zločiny, které se mu připisují, nebo jich má…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hádanky a hlavolamy případů Jacka Rozparovače je 92 Kč

Výběr knih autora Tim Dedopulos

Zobrazit všechny knihy autora Tim Dedopulos
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.