Hádej, kdo tu bydlí?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hádej, kdo tu bydlí? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zaťukej na okénko a nahlédni do domečků šesti zvířátek. Přímo před tvýma očima se doslova otevírá nový svět nepoznaného a tajemného. Díky rozkládacím stránkám poznáš, jak včely vytvářejí med, co dělají bobři pod hladinou, jak to vypadá u ptáčků v hnízdech, odhalíš tajemství králičích nor a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hádej, kdo tu bydlí? je 357 Kč

Výběr knih autora Ruth Symons

Zobrazit všechny knihy autora Ruth Symons
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.