Hana Zagorová …dřív než to zapomenu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hana Zagorová …dřív než to zapomenu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hana Zagorová …dřív než to zapomenu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Životní příběh legendární Hany Zagorové v citlivé interpretaci její přítelkyně herečky Vlasty Peterkové ***** Audiokniha přináší poutavý životní příběh Hany Zagorové, zářivé legendy české populární hudby, tak jak své vzpomínky sama popsala v memoárové knize, kterou příznačně nazvala: …Dřív než…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hana Zagorová …dřív než to zapomenu je 349 Kč

Výběr knih autora Hana Zagorová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Zagorová
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.