Harley Quinn Červené maso

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harley Quinn Červené maso koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harley Quinn Červené maso koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

Krátký popis
Harley se konečně zbavila všech psychotických šašků a už se nemůže dočkat, až se jí život na Coney Islandu vrátí zpět do svých (ne)normálně ujetých kolejí. Smůla! Nejroztomilejší komiksovou antihrdinku čeká největší bitva jejího života! Nejprve se pustí do prohnilého starosty New Yorku, jehož…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harley Quinn Červené maso je 505 Kč

Výběr knih autorů Jimmy Palmiotti , Amanda Conner

Zobrazit všechny knihy autora Jimmy Palmiotti, Amanda Conner
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.