Harry Potter a Fénixův řád

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 460 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
460 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Albatros
Albatros
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
562 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
569 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
569 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Fénixův řád koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pátý příběh z Bradavic. Do Bradavic přišly temné časy. Po útoku mozkomorů na bratrance Dudleyho Harry ví, že Voldemort udělá cokoli, jen aby ho našel. Mnozí jeho návrat popírají, ale Harry přesto není sám: na Grimmauldově náměstí se schází tajný řád, který chce bojovat proti temným silám. Harry…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter a Fénixův řád je 522 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.