Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 749 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
749 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
755 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima koupíte na Albatros
Albatros
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prožijte s Harrym Potterem jeho první rok ve Škole čar a kouzel v Bradavicích tak, jako nikdy předtím! V tomto okouzlujícím vydání najdete nejen kompletní původní text z pera J.K. Rowlingové, ale také přes 150 barevných ilustrací a 8 nápaditých interaktivních prvků: otevřete Harryho přijímací…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter a Kámen mudrců - MinaLima je 784 Kč

Výběr knih autora Joanne Kathleen Rowling

Zobrazit všechny knihy autora Joanne Kathleen Rowling
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.