Harry Potter and the Chamber of Secrets

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter and the Chamber of Secrets koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter and the Chamber of Secrets koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter and the Chamber of Secrets koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Harry Potter and the Chamber of Secrets koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Není skladem

Harry Potter and the Chamber of Secrets koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Bloomsbury.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter and the Chamber of Secrets je 261 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Bloomsbury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.