Harry Potter box 1-7, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 2 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter box 1-7, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter box 1-7, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter box 1-7, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter box 1-7, 1. vydání koupíte na Albatros
Albatros
2 464 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter box 1-7, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
2 609 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Harry Potter box 1-7, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 377 Kč
Není skladem

Krátký popis
POZOR – POZOR! Expres do Bradavic je připraven k odjezdu! Ale od začátku: Nejdříve jsme v domě číslo 4 v Zobí ulici… A potom už postupně poznáváme Harryho, Rona, Hermionu, Hagrida, Albuse Brumbála, Malfoye, Voldemorta a mnoho dalších a dalších postav a postaviček, z nichž každá má v této sáze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter box 1-7, 1. vydání je 2 359 Kč

Výběr knih autora Joanne Kathleen Rowling

Zobrazit všechny knihy autora Joanne Kathleen Rowling
Výběr knih vydavatele Albatros CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.