Havel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Havel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Havel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Havel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Není skladem

Havel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
413 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtivě napsaná a přehledně strukturovaná kniha atraktivní a srozumitelnou formou a za pomoci bohatého obrazového materiálu zprostředkovává obraz osobnosti Václava Havla ve všech jejích rovinách a společenských rolích. Představuje jej jako dítě z rodiny ocejchované totalitním režimem, jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Havel je 397 Kč

Výběr knih autora František Emmert

Zobrazit všechny knihy autora František Emmert
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.