HBR's 10 Must Reads for New Managers (with bonus article “How Managers Become Leaders” by Michael D. Watkins) (HBR's 10 Must Reads)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu HBR's 10 Must Reads for New Managers (with bonus article “How Managers Become Leaders” by Michael D. Watkins) (HBR's 10 Must Reads) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Develop the mindset and presence to successfully manage others for the first time. If you read nothing else on becoming a new manager, read these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review This book will inspire you to: develop your emotional intelligence influence…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Harvard Business Review Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard Business Review Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.