HBR's 10 Must Reads on Emotional Intelligence, Updated and Expanded

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 529 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

HBR's 10 Must Reads on Emotional Intelligence, Updated and Expanded koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

HBR's 10 Must Reads on Emotional Intelligence, Updated and Expanded koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
529 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
If you read nothing else on emotional intelligence, read this book. We've chosen a new selection of current and classicHarvard Business Reviewarticles that will help you build the people skills you need to thrive, strengthen your resilience and self-awareness, and adapt your leadership style…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Harvard Business Review Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard Business Review Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.