HBR's 10 Must Reads on Innovation (with featured article "The Discipline of Innovation," by Peter F. Drucker)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu HBR's 10 Must Reads on Innovation (with featured article "The Discipline of Innovation," by Peter F. Drucker) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Take your business into the future-the right way. In these ten definitive Harvard Business Review articles, the world's foremost authorities on innovation demonstrate how to place the right bets when picking ideas to pursue, tweak new ventures through experimentation, and tailor your efforts to…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Harvard Business Review Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard Business Review Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.