HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions (with featured article "Before You Make That Big Decision..." by Daniel Kahneman, Dan Lovallo, and Olivi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions (with featured article "Before You Make That Big Decision..." by Daniel Kahneman, Dan Lovallo, and Olivi aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Want to make better choices and avoid common traps? These ten essential Harvard Business Review articles show you how to overcome cognitive biases, back up decisions with data and analytics, and weigh risks and benefits.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Kahneman, Ram Charan, Harvard Business Review
Výběr knih vydavatele Harvard Business Review Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard Business Review Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.