HC Slavia Praha: 120 let nejstaršího klubu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

HC Slavia Praha: 120 let nejstaršího klubu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zbrusu nová kniha vycházející ke 120. výročí založení hokejové Slavie přináší poutavé vyprávění z historie nejstaršího českého hokejového klubu. Součástí knihy je i sekce s exkluzivním vyprávěním osmi klubových legend, mezi kterými najdeme například i Vladimíra Růžičku. Ikony Slavie z pohledu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy HC Slavia Praha: 120 let nejstaršího klubu je 357 Kč

Výběr knih autora Jiří Stránský

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Stránský
Výběr knih vydavatele eSports.cz

Zobrazit všechny knihy vydavatele eSports.cz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.