Heartstream

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Heartstream koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Heartstream koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Cat nemůže uvěřit tomu, že chodí se známým zpěvákem. Kdyby to jeho fanynky zjistily, roztrhaly by ji zaživa. Amy používá Heartstream, aplikaci, která umožňuje ostatním cítit vaše emoce. Amy skrze ni sdílela zdrcující průběh nemoci své matky i smutek, který prožívala po její smrti. V den matčina…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Heartstream je 236 Kč

Výběr knih autora Tom Pollock

Zobrazit všechny knihy autora Tom Pollock
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.