Hegel a pruský stát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hegel a pruský stát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hegel a pruský stát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hegel a pruský stát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Hegel a pruský stát koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hegel a pruský stát koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hegel a pruský stát koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hegel a pruský stát koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Hegel a pruský stát si postupně vyšli vstříc." Podrobný, ale přitom jiskřivý a interpretačně svébytný rozbor tohoto vztahu, který ve své disertaci Hegel a stát podal teprve šestadvacetiletý komentátor, ohromí vedle suverénní znalosti celku Hegelova písemného odkazu především hloubkou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hegel a pruský stát je 251 Kč

Výběr knih autora Franz Rosenzweig

Zobrazit všechny knihy autora Franz Rosenzweig
Výběr knih vydavatele Herrmann & synové

Zobrazit všechny knihy vydavatele Herrmann & synové
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.