Heir

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 409 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Heir koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
409 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Heir koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Heir koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Heir koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Heir koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Heir is a tour de force of fantasy that will leave readers breathless and boneless and aching for more'' Stephanie Garber, #1 New York Times bestselling author of Once Upon A Broken HeartPrepare for the action-packed, ruthless, and romantic new fantasy from the #1 New York Times bestselling…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Heir je 413 Kč

Výběr knih autora Sabaa Tahirová

Zobrazit všechny knihy autora Sabaa Tahirová
Výběr knih vydavatele Atom

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atom
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.