Helping Young Children to Understand Domestic Abuse and Coercive Control

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 532 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Helping Young Children to Understand Domestic Abuse and Coercive Control koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Helping Young Children to Understand Domestic Abuse and Coercive Control koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
562 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Helping Young Children to Understand Domestic Abuse and Coercive Control koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
562 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Helping Young Children to Understand Domestic Abuse and Coercive Control koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
812 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This beautifully illustrated and sensitively written storybook and professional guide set has been created to help preschool children understand about domestic abuse and coercive control. Broaching a challenging topic in a sensitive way, this is an essential tool for early years practitioners.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Helping Young Children to Understand Domestic Abuse and Coercive Control je 617 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Catherine Lawler, Norma Howes, Nicky Armstrong
Výběr knih vydavatele Taylor a Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor a Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.