Hi, I'm a Witch, and My Crush Wants Me to Make a Love Potion, Vol. 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hi, I'm a Witch, and My Crush Wants Me to Make a Love Potion, Vol. 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Hi, I'm a Witch, and My Crush Wants Me to Make a Love Potion, Vol. 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Hi, I'm a Witch, and My Crush Wants Me to Make a Love Potion, Vol. 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hi, I'm a Witch, and My Crush Wants Me to Make a Love Potion, Vol. 3

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hi, I'm a Witch, and My Crush Wants Me to Make a Love Potion, Vol. 3 je 294 Kč


Výběr knih vydavatele Little, Brown a Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown a Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.