Hilda a Pán Vetvička sa skrývajú pred búrkou (1. diel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hilda a Pán Vetvička sa skrývajú pred búrkou (1. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hilda a Pán Vetvička sa skrývajú pred búrkou (1. diel) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
234 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Hilda a Pán Vetvička sa skrývajú pred búrkou (1. diel), Autoři : Luke Pearson, Rok vydání : 2025, Název v originále : Hilda and Twig Hide from the Rain (1.)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hilda a Pán Vetvička sa skrývajú pred búrkou (1. diel) je 226 Kč

Výběr knih autorů Luke Pearson , Rok vydání : 2025

Zobrazit všechny knihy autora Luke Pearson, Rok vydání : 2025
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.