Hilma af Klint: Tree of Knowledge

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hilma af Klint: Tree of Knowledge koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Hilma af Klint: Tree of Knowledge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 200 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Dějiny a teorie umění od společnosti David Zwirner Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hilma af Klint: Tree of Knowledge je 1 162 Kč

Výběr knih autorů Julia Voss , Hilma af Klint

Zobrazit všechny knihy autora Julia Voss, Hilma af Klint
Výběr knih vydavatele David Zwirner Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele David Zwirner Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.