Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Himálaj. Zvláštní svět podivuhodné, podmanivé krásy, kde na vrcholech osmitisícových štítů snad skutečně leží klíče od nebeských bran. Svět barevný a pitoreskní, v mnoha ohledech neznámý, ale vždy usměvavý a přátelský. Svět, kde se jako v magickém kaleidoskopu prolínají drsné a nezkrocené…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Himálajské ozvěny - Nejen o ledovcích a jacích je 341 Kč

Výběr knih autora Liba Švrčinová-Cunnings

Zobrazit všechny knihy autora Liba Švrčinová-Cunnings
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.