Hirano and Kagiura, Vol. 1 (manga)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hirano and Kagiura, Vol. 1 (manga) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hirano and Kagiura, Vol. 1 (manga) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Hirano and Kagiura, Vol. 1 (manga) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hirano and Kagiura, Vol. 1 (manga)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hirano and Kagiura, Vol. 1 (manga) je 356 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Shou Harusono, Leighann Harvey, Dayeun Kim
Výběr knih vydavatele Yen Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yen Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.