Historie českého puškařství a zdroje mysliveckých tradic

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historie českého puškařství a zdroje mysliveckých tradic koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie českého puškařství a zdroje mysliveckých tradic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie českého puškařství a zdroje mysliveckých tradic koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie českého puškařství a zdroje mysliveckých tradic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Historie českého puškařství a zdroje mysliveckých tradic - Hanák Jiří. Autor této knihy ing. Jiří Hanák, MSC., je znám a mezinárodně uznáván jako expert v oboru loveckých zbraní a střeliva. Stejné renomé si získal i v oblasti, kde bez loveckých zbraní nelze dát ani ránu, v myslivosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historie českého puškařství a zdroje mysliveckých tradic je 165 Kč

Výběr knih autora Jiří Hanák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Hanák
Výběr knih vydavatele TeMi

Zobrazit všechny knihy vydavatele TeMi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.