History of Air Intercept Radar a the British Nightfighter, 1935-1959

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

History of Air Intercept Radar a the British Nightfighter, 1935-1959 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
History of Air Intercept Radar a the British Nightfighter, 1935-1959 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The first detailed explanation of development for this vital night-fighter equipmentThe author has much professional experience in radar developmentNight-fighter squadrons are now valued as an important factor in the Allied defeat of the Luftwaffe in WWIINight-fighters are popular with aviation…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy History of Air Intercept Radar a the British Nightfighter, 1935-1959 je 438 Kč

Výběr knih autora Ian White

Zobrazit všechny knihy autora Ian White
Výběr knih vydavatele Pen a Sword Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pen a Sword Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.