History of Cities in Maps

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

History of Cities in Maps koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

History of Cities in Maps koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The city, a concept nearly as old as history itself, is a paradox of human innovation and intervention, order and conflict. From ancient civilizations to modern-day metropolises, maps have played a crucial role in urban progress. This book explores the development of cities through more than 70…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy History of Cities in Maps je 818 Kč

Výběr knih autorů Philip Parker , Collins Books

Zobrazit všechny knihy autora Philip Parker, Collins Books
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.