Hitched

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hitched koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hitched koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Hitched koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Hitched koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Hitched koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
LONGLISTED FOR BOOKTOK AUTHOR OF THE YEARBridesmaids meets The Hangover in Hitched, the laugh-out-loud rom-com of the year!What happens in Vegas . . . doesn’t always stay there.Kate is the ultimate planner. She has her happily-ever-after all plotted out, starting with her dream wedding to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hitched je 382 Kč

Výběr knih vydavatele MacMillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele MacMillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.