Hitlerův rudý mládežník - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Hitlerův rudý mládežník - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Hitlerův rudý mládežník; Autor: Lucks Günter, Stutte Harald; Dětství Güntera Luckse v období 30. let 20. století uprostřed svérázné rodiny, v níž nevlastní matka sympatizovala s Hitlerem a otec byl zarputilým komunistou, dokonce členem Svazu rudých frontových bojovníků, muselo v hlavě…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Günter Lucks , Harald Stutte

Zobrazit všechny knihy autora Günter Lucks, Harald Stutte
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.