Hladím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hladím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hladím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hladím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
489 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Inspirativní rozhovory o životě, péči a síle pohlazení. Pohled do života pěti lidí, kteří téma péče ve svém životě vnímají různými způsoby. Spojuje je pozitivní přístup k životu a otevřenost výzvám, které život přináší.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hladím je 442 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.