Hladový duch

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hladový duch koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hladový duch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hladový duch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hladový duch koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chaos se blíží, starej brachu. Stačilo těchto pár slov a poklid ve Three Pines vzal zasvé. Hosté se právě chystali na návrat do měst, děti se loučily s létem, když byla v místním oblíbeném bistru nalezena mrtvola neznámého muže. A tak je znovu povolán vrchní inspektor Gamache a jeho tým, aby s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hladový duch je 424 Kč

Výběr knih autora Louise Penny

Zobrazit všechny knihy autora Louise Penny
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.