Hlasy v bouři - CDmp3 (Čte Lucie Vondráčková)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hlasy v bouři - CDmp3 (Čte Lucie Vondráčková) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis

Horor s prvky nadpřirozena pro každého milovníka napětí. Clare se probudí v cizím domě a neví, co se jí stalo. Společnost jí dělá její údajný zachránce, který tvrdí, že měla autonehodu. Venku zuří sněhová bouře, a tak jí nezbývá nic jiného, než mu věřit a čekat, až bude po všem. Postupně si…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hlasy v bouři - CDmp3 (Čte Lucie Vondráčková) je 297 Kč

Výběr knih autora Darcy Coates

Zobrazit všechny knihy autora Darcy Coates
Výběr knih vydavatele Kanopa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kanopa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.