Hlavní účetní systémy IFRS a US GAAP

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hlavní účetní systémy IFRS a US GAAP koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hlavní účetní systémy IFRS a US GAAP koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hlavní účetní systémy IFRS a US GAAP koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha podává přehled o nynějším stavu a budoucím směřování evropských a českých předpisů (zejména IFRS) v oblasti účetnictví a auditu. Je založena na rozsáhlých praktických zkušenostech autora v mezinárodních orgánech působících v oblasti účetnictví, výkaznictví a auditu. Kniha představuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hlavní účetní systémy IFRS a US GAAP je 263 Kč

Výběr knih autora Josef Jílek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Jílek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.