Hodinářův trik

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hodinářův trik koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodinářův trik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
388 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hodinářův trik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Hodinářův trik koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodinářův trik koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodinářův trik koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hodinářův trik koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
V New Yorku se záhadně zřítí stavební jeřáb, který způsobí obrovskou zkázu. Případu se ujímají Lincoln Rhyme a Amélie Sachsová. K sabotáži se brzy přihlásí lidé z tajemné politické frakce a předloží ultimátum: pokud nedostanou, co chtějí, zřítí se do čtyřiadvaceti hodin další jeřáb. New York je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hodinářův trik je 414 Kč

Výběr knih autora Jeffery Deaver

Zobrazit všechny knihy autora Jeffery Deaver
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.