Hokusai

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 738 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hokusai koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hokusai koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 109 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hokusai koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A major publication on HokusaiÂ’s remarkable late work, incorporating fresh scholarship on the sublime paintings and prints the artist created in the last thirty years of his life.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hokusai je 1 088 Kč

Výběr knih autora Timothy Clark

Zobrazit všechny knihy autora Timothy Clark
Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.