HOME

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

HOME koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 188 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The debut book from award-winning Southern architect Stan Dixon, one of a highly influential group of Atlanta-based architects and designers who are revolutionizing the design world with their work.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy HOME je 1 188 Kč

Výběr knih autorů Eric Piasecki , Charlotte Moss

Zobrazit všechny knihy autora Eric Piasecki, Charlotte Moss
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.